lauantai 9. elokuuta 2014

kuka mä oon?

                                       

Mä olen Johanna, 15-vuotias tyttö Kotkasta. 
Jos mun pitäis kuvailla luonnettani kolmella sanalla, niin sanoisin realistinen, rauhallinen ja äkkipikainen.
    
Mä harrastan partiota ja syksystä lähtien isoskoulutusta. Muihin mun lempipuuhiin kuuluu musiikin kuuntelu, lukeminen, lenkkeily, kirjoittaminen ja datailu. Tykkään myös eläimistä, kahvista ja teestä, pimenevistä illoista ja matkailusta.

Oon 150cm pitkä ja tällä hetkellä mulla on tummanruskeat hiukset, vaikka vasta vielä pari päivää sitten vannotin niiden pysyvän punaisina, kun joku ehdotti mulle blondeja hiuksia.. Mulla ei varsinaisesti oo just yhtä tyyliä, vaan tykkää pukeutua vaatteisiin, jotka tuntuu mukavalta päällä ja näyttää mun mielestä kivalta. Mulle on siis ihan sama mitä joku toinen on mieltä siitä miltä mä näytän..

Mun ns. tavote on kirjotella tänne vähintään kerran viikossa ja useimminkin, jos vaan aika riittää. Ettehän pahastu, jos joku viikko ei tulekkaan yhtään postausta? Mä nimittäin aion panostaa ysillä enemmän nostaakseni keskiarvoa, eli siis joskus vaikka aikaa olisikin, postauksen sijasta luen kokeisiin.. 

Ennen tätä blogia mulla oli jonkun aikaa toinen blogi, lifestyleblogi. Jossain vaiheessa bloggausinto loppui ja nyt kun se nousi uudelleen, halusin aloittaa "puhtaalta pöydältä". Lifestyleblogi tästäkin tulee, mut haluisin myös kirjoittaa jostain aiheista, kuten kiusaaminen, opiskelu.. Ja jos teille tulee jotain mieleen niin kommentoikaa toki tonne alas ja lukijaksi saa tietenkin liittyy! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti